hier zijn het de tieners die in de spotlight staan. dansen is hun leven... Al wie houd van Step up, zal zich hier zeker in kunen uitleven.

IndexFAQZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Amy's Huis

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amy

Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 12-09-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner:
studierichting: dans en zang

BerichtOnderwerp: Amy's Huis   zo sep 13, 2009 8:48 am

Amy was even nog vlug langs haar huis geweest om zichzelf om te kleden voordat ze terug ging naar haar tweelingzus Mimi, ze had toch maar net een sleutel gekregen van Michael. Ze deed de deur voorzichtig ermee open en liep dan naar binnen, ineens kreeg ze een smsje binnen. "Zeker van mijn tweelingzus Mimi." zei ze in zichzelf, en ze begon het smsje maar te lezen. Ik wacht hier op je in het Skatepark, om samen ons dans te oefenen, kom je nog?". Amy besloot om maar terug te antwoorden op het smsje van haar tweelingzus Mimi. Ik ga mijzelf eerst even omkleden dan kom ik direct ook naar het Skatepark, om samen ons dans te oefenenEn ze deed daarna dan ongeveer hetzelfde jurk aan dat haar tweelingzus Mimi aan had, alleen maar in een andere kleur. Daarna liep ze haar huis uit meteen terug uit, deed de deur dicht en terug op slot. En ze rende meteen richting naar het Skatepark waar haar tweelingzus Mimi op haar wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Amy's Huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Step Up :: Stad :: Woonwijk-
Ga naar: