Step Up
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


hier zijn het de tieners die in de spotlight staan. dansen is hun leven... Al wie houd van Step up, zal zich hier zeker in kunen uitleven.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mijn hart bonst eruit

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nora

Nora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: /
studierichting: dans

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 12:38 pm

Nora kwam uit de danstent en liep de pier af. Ze ging op het einde van de pier zitten en keek over het water uit. Haar voeten hngen over de reling maar dat deerde haar weinig. Ze dacht aan Tyler en de kus. Ze vond hem leuk echt leuk,maar wat moest ze dan met die ander het gewoon uitmaken zeker. Waarschijnlijk wel.


(Aleen tyler en ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Beheerder
Beheerder
Tyler


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Nope
studierichting: dans en zang

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 1:04 pm

Tyler zat achter haar en had niet door dat nora hier ook kwam zitten. Hij keek in het water naar zijn eigen reflectie in het maanlicht en kon zijn gedachte niet van haar afhouden. Hij had is een keer zin om te zingen dus begon hij een mooi liedje te zingen dat voor nora bestemd was. De meesten wisten niet dat tyler zo een mooie stem had...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup.actieforum.com
Nora

Nora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: /
studierichting: dans

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 1:05 pm

Nora hoorde mooi gezang. Ze keek achter haar en zag toen Tyler zitten. "Je hebt een mooie stem"zei ze zachtjes tegen hem. Ze keek even naar het water maar dan weer naar Tyler. Ze draaide zich om waardoor ze bijna viel maar hield zich nog juist tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Beheerder
Beheerder
Tyler


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Nope
studierichting: dans en zang

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 1:15 pm

Tyler schrok toen nora ineens achter hem stond. Hij glimlachte naar haar en zei:"Bedankt, maar gij zijt gewoon mooi..." en hij knipoogde. Toen hij zag dat nora bijna viel wou hij haar tegen houden waardoor hij zelf in het water viel... kletsnat kwam hij weer op de pier gekropen en begon met zichzelf te lachen. Plots ging hij dichter bij nora staan :"Ik zie u graag nora." en hij kuste haar op de mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup.actieforum.com
Nora

Nora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: /
studierichting: dans

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 1:16 pm

Nora schrok ervan dat hij viel. Maar oen hij weer boven kwam lachte ze zelf ook wat. Toen hij haar kuste voelde ze haar hart tegen haar ribben slaan. Ze legde haar hand in zijn nek en deed gewoon mee. Haar andere hand legde ze ook in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Beheerder
Beheerder
Tyler


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Nope
studierichting: dans en zang

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 1:30 pm

Hij ging door nora's haar en stopte met kussen, hij glimlachte."Da was..." tyler dacht dat zijn hard uit zijn ribbekas ging springen en hij keek haar in de ogen. Hij leek weg te smelten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup.actieforum.com
Nora

Nora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: /
studierichting: dans

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 1:32 pm

"Geweldig"zei ze tegen hem en streek langs zijn wang met haar hand. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en glimlachte even. "Tyler ik zie je graag"zei ze tegen hem en gaf hem nog een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Beheerder
Beheerder
Tyler


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Nope
studierichting: dans en zang

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 1:41 pm

Tyler begon te blozen en kusste terug. Hij keek haar aan. "ik zag dat je overlaatst een andere jonGen kusste, wie was dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup.actieforum.com
Nora

Nora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: /
studierichting: dans

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 1:42 pm

Ze keek naar de grond en zuchte. "Hij is mijn lief maar das nen eikel"zei ze tegen hem.
Ze keek hem even aan en zuchte kor. Tyler was lief voor haar dat wist ze gewoon weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Beheerder
Beheerder
Tyler


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Nope
studierichting: dans en zang

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 1:55 pm

Tyler keek maar naar de sterren want wist niet goed wat zeggen. "Ik ga je in ieder geval met respect en liefde verzorgen en hij keek haar aan. Hij gaf haar een hemelse tongzoen en ging toen zitte
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup.actieforum.com
Nora

Nora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: /
studierichting: dans

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 1:58 pm

Ze keek hem aan en glimlachte na de zoen. Ze ging naast hem liggen en legde haar hoofd schouder. "Ik zie je graag Ty"zei ze tegen hem. Ze keek voor zich uit en glimlachte.
Ze vond het zo goed. Zij en Tyler.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Beheerder
Beheerder
Tyler


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Nope
studierichting: dans en zang

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyza sep 05, 2009 6:09 pm

Tyler glimlachte, en deed de rits van zijn broek dicht, heel onopvallend hij legde zijn hoofd op nora's hoofd, wiens hoofds op zijn schouder lag. Hij keek naar de sterren en hij wenste dat ze voor eeuwig samen zouden blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup.actieforum.com
Nora

Nora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: /
studierichting: dans

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyzo sep 06, 2009 12:26 am

Ze voelde zijn hoofd op het zijn en glimlachte eventjes. "Tyler,wil je mijn lief zijn"vroeg ze aan hem. Maar voor hij nog antwoord zou kunnen geven sloot ze haar ogen en viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Beheerder
Beheerder
Tyler


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Nope
studierichting: dans en zang

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyzo sep 06, 2009 10:19 am

"jah, voor jou wil ik meer dan een lief zijn... Ik wil da ge de moeder van men kinderen word..." hij wachte op een antwoord maar dat kwam niet. Hij keek naar nora en zag dat ze sliep. Hij legde zich op zijn rug en legde nora's hoofd op zijn borstkast, maar omdat tyler wist dat hij nog op de pier zat viel hij niet in slaap, tot er twee minuten om waren. Dan sloot hij traag zijn ogen en sliep ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup.actieforum.com
Nora

Nora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: /
studierichting: dans

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyzo sep 06, 2009 12:21 pm

Nora sliep rustig door tot dat de zon op haar oogleden viel. Ze opende haar ogen en zag dat ze op de borstkast van Tyler lag en merkte dat zijn arm over haar lag. Ze kittelde hem heel zachtjes. Ze had niet gehoord wat hij gisterenavond nog zei want daar was ze te moe voor geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Beheerder
Beheerder
Tyler


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Nope
studierichting: dans en zang

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptyma sep 07, 2009 4:55 pm

Tyler werd zachtjes wakker en keek meteen in nora haar ogen. Hij glimlachte, kusste haar en keek rond. Hij herinerre zich gisterenavond nog... Hoe hij aanbhet zingen was. En hijbon het water was gevallen en hij gaf nora een knuffel
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup.actieforum.com
Nora

Nora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: /
studierichting: dans

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptywo sep 09, 2009 7:54 pm

Nora sloeg haar armen om hem heen en streek over zijn hoofd. Ze keek naar het water en verdwaalde er zowat over. In de armen van haar Tyler. Niemand kon nu haar dag nog verpesten. Daar was ze zeker van. Een liedje zat in haar hoofd. Ze begon het heel zachtjes te zingen.

https://www.youtube.com/watch?v=otMB3WVQNVg&feature=fvst
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Beheerder
Beheerder
Tyler


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Nope
studierichting: dans en zang

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptywo sep 09, 2009 8:28 pm

Tyler keek haar aan, op het einde van haar lied kusste hij haar en liet zijn handen in de hare vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup.actieforum.com
Nora

Nora


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: /
studierichting: dans

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptywo sep 09, 2009 9:35 pm

Ze kuste hem overduidelijk terug en hield zijn warme handen vast. Ze keek hem na de kus aan in zijn ogen en glimlachte even. Ze voelde haar hart weer een sprongetje maken. Ze hield zoveel van hem. Even rilde ze vanbinnen van de kou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler
Beheerder
Beheerder
Tyler


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 31-08-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : hoboken

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: Nope
studierichting: dans en zang

Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Emptywo sep 09, 2009 9:43 pm

Hij voelde het en gaf haar een warme dikke knuffel. Hij liet haar niet meer los, hij voelde zich de gelukkigste persoon op aarde en op een begeven moment besefte hij dat hij voor het eerst vocht voor iets dat echt was in zijn leven
Terug naar boven Ga naar beneden
https://stepup.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Mijn hart bonst eruit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn hart bonst eruit   Mijn hart bonst eruit Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn hart bonst eruit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Step Up :: De haven :: De pier-
Ga naar: